Onderhoud en Service

Servicecontracten

Holland Warmte zorgt voor een verantwoord onderhoud en service voor de Maritime Booster®. Wij hebben al tientallen jaren ervaring met onderhoud en servicecontracten voor oliestookinstallaties. Diverse mensen binnen Holland Warmte zijn gespecialiseerd op dit vakgebeid en staan graag 7 dagen per de week voor u paraat. Daarbij hebben de schippers de keuze uit twee soorten servicecontracten, te weten het MB All-in en het MB Uniek servicecontract. De jarenlange ervaring van onze service organisatie en monteurs welke bekend zijn met oliebranders staan borg voor een snelle service bij onverwachte problemen.

MB All-in servicecontract


  • Ketel en brander worden jaarlijks schoongemaakt

  • De brander opnieuw afgesteld

  • Eenvoudig in onderhoud

  • Geen gevoelige elektronica (printplaten)

  • CE gekeurd, niet op eigen gezag, dus meer zekerheid voor de klant

MB Uniek servicecontract

Met het duidelijke instructieboek dat bij elke Maritime Booster® geleverd wordt kan iedere binnenvaartschipper een defecte brander op een relatief simpele manier zelf omwisselen. De benodigde onderdelen worden door Holland Warmte in een speciale transportkist verpakt. Deze kist bevat een extra brander en circulatiepomp. De schipper kan bij storing de brander op een eenvoudige wijze vervangen en ter reparatie opsturen naar het hoofdkantoor in Numansdorp.

De brander wordt gratis gerepareerd, opnieuw afgesteld en getest. Binnen enkele dagen wordt de brander weer retour gestuurd naar het opgegeven adres samen met een testcertificaat.